قفس های تک خانگی

قفس های تک خانگی مرغ و بلدرچین جزو قفس های تک خانگی مکانیزه می باشند

با توجه به افزایش منازل آپارتمانی و همچنین کوچک بودن و در این صورت نبودن فضای کافی و مناسب برای نگهداری پرندگان و حیوانات اهلی دردسر هایی برای افراد علاقه مند به نگهداری پرندگان و حیوانات به وجود آورده است

  • از مشکلاتی که مشتریان ما (شرکت تعاونی مهرخواه صنعت) هنگام خرید با ما مطرح می کنند:

  • کثیف شدن مداوم آبخوری

  • نگرانی هایی که به هنگام مسافرت ساکنان پیش می آید

  • شکسته شدن یا خورد شدن تخم طیور توسط خود آنها

  • پرت دان در فضای نگهداری

و اینک…..

شرکت تعاونی مهرخواه صنعت با سابقه طولانی با به وجود آوردن طرح ها و امکانات جدید سعی در عرضه قفس هایی با کیفیت مناسب و کاملا کاربردی در این راستا دارد.

سایرخدمات این شرکت :قفس خانگی بلدرچین – قفس خانگی مرغ – قفس اتومات بلدرچین خانگی – قفس تزءینی بلدرچین – قفس برای منازل آپارتمانی و مسکونی

قفس های تک نیمه اتومات در مواردی مثل منازل مسکونی – باغ ها و ویلاها – آزمایشگاه های طیور و واحد های پرورشی برای جداسازی و تست آب و دان مورد استفاده قرار می گیرد

به گفته مشتریان و کارشناسان مجرب ما با تولید این مدل از قفس ها خیلی از مسائل مثل  – زیبا سازی فضای نگهداری – نظافت و بوی نامطبوع – آلودگی آبخوری ها – جاگیری بسیار مناسب از حل این موضوعات بسیار خرسند هستند.

در واقع این محصول کاملا زد ضد زنگ و قایل شستشو تولید شده.

برای دسترسی همیشگیو طولانی مدت به آب سیستم آبخوری نیپل قرار گرفته که با نوک زدن به سوپاپ آب کافی خارج می شود در غیر این صورت آب داخل لوله راکت است.

مخزن ذخیره آب نصبت به ظرفیت قفس همرا محصول ارسال می شود برای اتصال به لوله نیپل.

دانخوری بیرون از قفس طراحی شده برای دسترسی دان و ذخیره مفید با این عمل دون در کمترین حد ممکن پرت میشه و برای دون ریزی نیازی به دست بردن داخل قفس نیست.

جمع آوری تخم ها بیرون از قفس داخل مخزن تخمگذاری انجام میگیرد  با این روش استرس پرنده به هنگامجمع کردن تخم ها به صفر میرسد و دیگر هیچ و قت با تخم شکسته مواجه نمی شویم .

برای تمیز کردن فضولات نیازی به جا به جا کردن پرنده نیستسینی به صورت کشویی از قسمت پایین قفس خارج می شود و پس از تمیز کردن و شستشوی سر جایش قرار میگیرد.

برای جمع کردن قفس و انتقال به انباری شما می توانید پیچ و بستهای محصول را بهصورت کامل باز کرده و در کمترین جای ممکن قرارش بدهید.

سایرخدمات این شرکت :قفس خانگی بلدرچین – قفس خانگی مرغ – قفس اتومات بلدرچین خانگی – قفس تزءینی بلدرچین – قفس برای منازل آپارتمانی و مسکونی

قفس های تک خانگی

مقالات مرتبط:ویکیپدیا

شرکت تعاونی مهرخواه صنعت